Umožníme vám získat náhled na efektivitu nastavení a fungování systému personální práce či jeho jednotlivých procesů. Optimálně se personální práce opírá o systémové nastavení procesů, které na sebe navzájem navazují.
Komplexní a nestranné zmapování HR procesů v kontextu specifického systému personálního řízení ve společnosti, jejich vyhodnocení a navazující doporučení jejich optimalizace vedoucí ke zvýšení efektivity a produktivity ve společnosti i atraktivnosti a srozumitelnosti pro stávající i potenciální zaměstnance.
DIAGNOSTIKA JE ZÁKLADEM PRO OPTIMALIZACI TĚCHTO HR PROCESŮ
- Employer branding / podpora značky zaměstnavatele
- Proces náboru a výběru zaměstnanců
- Proces adaptace zaměstnanců
- Systém rozvoje a vzdělávání
- Systém hodnocení zaměstnanců
- Práce s klíčovými zaměstnanci, rozvoj talentů
- Ukončování pracovních poměrů
PŘÍKLAD PRŮBĚHU PROJEKTU ZAMĚŘENÉHO NA DIAGNOSTIKU NÁBOROVÉHO A ADAPTAČNÍHO PROCESU
- Analýza využívaných náborových kanálů: online a offline aktivity
- Analýza obsahu sdělení náborových kampaní
- Vyhodnocení účinnosti náborových kampaní
- Analýza kroků od stádia přijetí aplikace kandidáta po nástup do zaměstnání: způsob realizace jednotlivých kol výběrového řízení, informace předávané v rámci výběrového řízení, informace získávané v rámci výběrového řízení
- Analýza prezentace nabídky: forma prezentace nabídky, obsah a srozumitelnost
- Posouzení adaptačních procesů: první hodiny pracovníka ve společnosti a informace poskytnuté novému pracovníkovi, analýza procesu zaškolení pracovníka
- Využité metody: řízené rozhovory s vedoucími pracovníky, kvalitativní průzkum pomocí rozhovorů s lidmi v různém stádiu adaptace, analýza využívaných systémových nástrojů, podkladů a dokumentů
CO VÁM PŘINESE DIAGNOSTIKA A OPTIMALIZACE HR PROCESŮ
|
DIAGNOSTIKA JEDNOTLIVÝCH PROCESŮ A PROCESNÍCH KROKŮ V KONKRÉTNÍM RÁMCI PERSONÁLNÍ STRATEGIE SPOLEČNOSTI
|
|
ZHODNOCENÍ EFEKTIVITY JEDNOTLIVÝCH HR PROCESŮ A PROCESNÍCH KROKŮ
|
|
NÁVRH OPTIMALIZACE
|
|
NÁVRH OPATŘENÍ VEDOUCÍCH K OPTIMALIZACI HR PROCESŮ
|
|
ZVÝŠENÍ MOTIVACE STÁVAJÍCÍCH I POTENCIÁLNÍCH ZAMĚSTNANCŮ
|
|
VEDENÍ A VLASTNÍCI SPOLEČNOSTI BUDOU MOCI SLEDOVAT PLNĚNÍ PERSONÁLNÍ STRATEGIE, ROZHODOVAT O ZMĚNÁCH A SYSTÉMOVĚ JE APLIKOVAT, PLOŠNĚ ŘÍDIT PERSONÁLNÍ PRÁCI
|
|
LINIOVÍ MANAŽEŘI A NADŘÍZENÍ PRACOVNÍCI BUDOU ŘÍDIT PRACOVNÍ VÝKON PODŘÍZENÝCH, ÚČINNĚ MOTIVOVAT PODŘÍZENÉ A EFEKTIVNĚ PRACOVAT S PODŘÍZENÝMI NA ZÁKLADĚ PŘIPRAVENÝCH A NASTAVENÝCH NÁSTROJŮ
|
|
ZAMĚSTNANCI SE BUDOU ORIENTOVAT V POŽADAVCÍCH, KTERÉ JSOU NA NĚ KLADENY, KVALIFIKOVANĚ SE ROZHODOVAT A PODÍLET SE NA SVÉM ROZVOJI
|