Studium technických oborů zajistí rychlejší uplatnění a až o třetinu vyšší nástupní mzdu
Studenti maturitních ročníků právě v těchto dnech podávají přihlášky na vysoké školy. I když nejlepší perspektivu zaměstnání v ČR nabízejí už...
Práci hledají Češi nejčastěji na pracovních portálech, s pomocí personálních agentur anebo na sociálních sítích Facebook a LinkedIn. Vyplynulo to z nedávného průzkumu kandidátských preferencí agentury Grafton Recruitment.
Inzerci na pracovních portálech využívá, stejně jako loni, téměř 95 % uchazečů o práci. O 4 procentní body si letos polepšily personální agentury a naopak o 10 procentních bodů si meziročně pohoršila inzerce v tisku či informace z úřadů práce. "K největší změně za uplynulý rok došlo na sociálních sítích, které k hledání práce využívá o dvacet procentních bodů více kandidátů, než v loňském roce," uvedla Jitka Součková, marketingová manažerka Grafton Recruitment.
Celý článek najdete zde.