Sdílíme s vámi zodpovědnost za budoucnost vašich zaměstnanců, kteří se v dohledné době ocitnou na trhu práce, podporujeme manažery, kteří potřebují přechodné období úspěšně zvládnout, i zaměstnance, kteří ve firmě zůstávají a očekává se od nich stabilní úroveň pracovní motivace.
Jaké konkrétní produkty služba obsahuje
- Skupinový Outplacement
- Individuální Outplacement
- Podpora manažerů při komunikování změny
- Podpora zaměstnanců, kteří zůstávají
SKUPINOVÝ OUTPLACEMENT
Formou skupinového workshopu jsou účastníci seznámeni s novou situací, získají konkrétní informace a specifická doporučení týkající se dalšího postupu a je jim poskytnuta podpora při realizaci dalších potřebných kroků.
- Motivace k hledání nového zaměstnání
- Jak postupovat v nastalé situaci
- Informace o aktuálním stavu trhu práce v regionu (i ČR), zaměstnavatelé, prezentace vybraných zaměstnavatelů regionu s nabídkou volných pracovních pozic
- Sociální sítě, pracovní servery aj. při hledání práce: jak rozumět pracovním inzerátům, kde hledat a kde je možné být vyhledán
- Jak správně napsat CV, motivační dopis
- Příprava na pohovor, zásady chování, oblékání, styly pohovorů, výsledky a zpětné vazby z výběrových řízení
- Pracovní právo (druhy pracovních smluv, náležitosti pracovní smlouvy)
- Brožura „Hledám práci, rady a informace“
- Možnost vytvoření kontaktního místa, „hot-linky“ či poskytování průběžné online konzultace
INDIVIDUÁLNÍ OUTPLACEMENT
Provedení jednotlivce nově vzniklou situací s poskytnutím specifické podpory zaměřené především na zvládnutí situace a její řešení prostřednictvím konzultace dalších kroků, individuálního personálního poradenství a pomoci při hledání konkrétních příležitostí k dalšímu uplatnění.
- Zmapování individuální situace
- Diagnostika potenciálu a kariérní poradenství s využitím psychometrického nástroje Thomas
- Konzultace podkladů k sebeprezentaci: životopis, motivační dopis, příprava na pohovor
- Asistence při využívání konkrétních příležitostí – hledání zaměstnání
PODPORA MANAŽERŮ PŘI KOMUNIKOVÁNÍ ZMĚNY
Pomoc manažerům při zachování konzistentního stylu komunikace a vedení v průběhu celého procesu reorganizace s hlavními cíli posílit transparentnost komunikace vůči všem zaměstnancům a udržet motivaci a výkon zaměstnanců na pracovišti.
- Analýza situace a vyhodnocení rizik
- Motivace zaměstnanců a řízení změny
CO ZÍSKÁTE PRO SVÉ MANAŽERY
|
POROZUMĚNÍ A ZVLÁDNUTÍ PROCESU PŘIJÍMÁNÍ ZMĚNY
|
|
MOTIVACE, STABILIZACE A PODPORA ZAMĚSTNANCŮ
|
|
PODPORA DOBRÉHO JMÉNA ZAMĚSTNAVATELE
|
PODPORA ZAMĚSTNANCŮ, KTEŘÍ ZŮSTÁVAJÍ
Přijetí změny a porozumění průběhu kroků, které přicházejí s restrukturalizací, mapování individuálního potenciálu v nové situaci, přetváření týmových vazeb.
CO ZÍSKÁTE VY PRO SVÉ ZŮSTÁVAJÍCÍ ZAMĚSTNANCE
|
NEUTRALIZACE NEGATIVNÍCH EMOCÍ
|
|
MOTIVACE, STABILIZACE A PODPORA ZAMĚSTNANCŮ
|
|
POSÍLENÍ LOAJALITY A VÝKONNOSTI
|
|
MOŽNOST RESTRUKTURALIZACE TÝMU PROSTŘEDNICTVÍM DIAGNOSTIKY POTENCIÁLU A ZMAPOVÁNÍ TÝMOVÉ ATMOSFÉRY
|
PROJEV LOAJALITY ZAMĚSTNANCŮM A UZNÁNÍ ZA VYKONANOU PRÁCI & PODPORA DOBRÉHO JMÉNA ZAMĚSTNAVATELE
CO OBSAHUJE BROŽURA „HLEDÁM PRÁCI“:
- Jak zvládnout dobu, než najdete nové místo?
- Jak zhodnotit své schopnosti?
- Jak zpracovat osobní portfolio a životopis?
- Jak a kde hledat nové místo?
- Jak zvládnout přijímací pohovor?
- Dostali jste nabídku? Blahopřejeme!
- Co udělat bezprostředně po odchodu ze zaměstnání?
JAK PROBÍHÁ ASISTENCE PŘI HLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ:
- Oslovíme společnosti v regionu dle profilu a zaměření jednotlivých zaměstnanců. Silnou stránkou naší společnosti je právě znalost regionů celé ČR. Naši konzultanti denně komunikují s celou škálou společností ze všech oborů podnikání. Ve skupině personálně poradenských společností patříme právě v recruitmentu k největším a nejúspěšnějším společnostem s ohledem na množství obsazovaných pozic.
- Vyhledáme vhodné pracovní pozice.
- Na základě zájmu zašleme životopis potenciálním zaměstnavatelům. Proces komunikace se vždy přizpůsobuje konkrétní situaci a potřebám odcházejícího zaměstnance.
- Komunikace mezi konzultantem a zaměstnancem probíhá osobně, telefonicky, emailem, minimálně 1krát měsíčně po dobu alespoň 3 měsíců nebo do doby, kdy zaměstnanec nachází práci.
Osobní konzultace probíhají vždy po předchozí dohodě mezi konzultantem a zaměstnancem.