Zaměstnancům chybí znalosti technologií, problém se s pokračující digitalizací prohlubuje
S pokračující digitalizací a adopcí moderních technologií čelí firmy rostoucímu nedostatku zaměstnanců s potřebnými technickými a analytickými...
Hledáte zaměstnance na přechodnou dobu, projekt nebo zástup? Potřebujete být ve svém oboru flexibilnější? Vaše HR oddělení se potřebuje soustředit na rozvoj zaměstnanců? Agenturní zaměstnání je pro vás to nejlepší řešení. Pokud chcete najmout několik zaměstnanců nebo celý tým, pomůžeme vám rychle najít kvalitní zaměstnance.
Spolupracujte s partnerem, který vám poskytne nejkvalitnější službu na trhu s nejvyšší přidanou hodnotou.
DOČASNÉ PŘIDĚLENÍ - nabízíme zkušené zaměstnance (na administrativní pozice i do výroby)
Služba představuje vyhledání vhodných pracovníků personální agenturou podle vašich požadavků. Úspěšní kandidáti se stanou zaměstnanci společnosti Grafton, dočasně přidělenými ke klientovi. Grafton dále vystupuje jako zaměstnavatel: podepíšeme se zaměstnanci pracovní smlouvy, zpracováváme jejich docházky, vyplácíme jim mzdu, odvádíme sociální a zdravotní pojištění, vše v souladu se zákoníkem práce. Dočasně přidělené zaměstnance řídíte, dohlížíte na ně a organizujete jejich práci bez administrativní zátěže.
PŘEVZETÍ KMENOVÝCH ZAMĚSTNANCŮ KLIENTA
Tato služba představuje převod stávajících zaměstnanců klienta na společnost Grafton: zastřešíme kompletní administrativu vyplývající ze zaměstnaneckého vztahu, pracovníci se stanou našimi zaměstnanci a následně budou přiděleni na práci ve vaší společnosti. Výhodou pro vás je i to, že Grafton může jako personální agentura neomezeně řetězit pracovní smlouvy na dobu určitou.
TRY AND HIRE
Tento model umožňuje zaměstnat pracovníka „na zkoušku“: kandidát je nejprve dočasně přiděleným zaměstnancem personální agentury Grafton a v případě oboustranné spokojenosti je možné s tímto zaměstnancem snadno a rychle uzavřít trvalý pracovní vztah. Tato služba vám poskytuje maximální ověření vhodnosti uchazeče.
INTERIM MANAGEMENT
Služba Interim Management byla speciálně vyvinuta jako alternativa pro společnosti, které vyžadují cenově efektivní exekutivní podporu a zároveň potřebují využít na omezenou dobu manažerské dovednosti. Najdeme vám schopné a zkušené manažery, kteří pomohou ve vaší organizaci revidovat procesy, zavést nové postupy a zrealizovat konkrétní projekty.
OBJEMOVÝ NÁBOR
Naše personální agentura disponuje rozsáhlými a ověřenými zkušenostmi s realizací náborových projektů o velkém objemu. Naše objemová náborová řešení jsou obvykle využívána klienty při náboru početného personálu s podobným obsahem práce nebo při náboru s velkým množstvím různých potřeb a požadavků na uchazeče. Grafton Recruitment má potřebné dovednosti, kapacitu a zdroje, aby mohl realizovat tato řešení i v případě specifických požadavků a v rámci krátkých časových lhůt, a to i prostřednictvím zahraničního náboru. Budeme Vám partnerem při plánování, realizaci a řízení vašeho náborového programu, budeme s Vámi spolupracovat na přípravě náborového modelu na míru, který může zahrnovat rovněž tzv. Recruitment Process Outsourcing.
Rozsáhlá databáze |
Díky našim dlouhodobým zkušenostem v oblasti dočasného přidělení zaměstnanců a globální působnosti disponujeme největší databází ověřených kandidátů ve střední a východní Evropě. Vybereme vám vhodné a kvalitní zaměstnance a ušetříme tak váš čas i peníze. |
Kvalitní služby |
Poskytujeme vám zákaznický servis na nejvyšší úrovni. Pravidelně navštěvujeme vaše provozy, získáváme od vás zpětnou vazbu, jsme průběžně v kontaktu s našimi zaměstnanci na dočasné přidělení a monitorujeme jejich spokojenost. |
Reporting & Monitoring |
Pomáháme zvyšovat výkon vaší společnosti. Poskytujeme vám informace, které vám umožní zvýšit produktivitu a snižovat výdaje. Optimalizujeme "time to fill ratios": čas potřebný na obsazení pozice, míru fluktuace, nemocnost, poměr absence/docházka. |
Péče o dočasně přidělené |
Náš jedinečný program péče o zaměstnance na dočasné přidělení zajišťuje, že pracovníci jsou motivováni pocitem uznání a spokojenosti, identifikují se se značkou, a tím se stávají efektivní pracovní silou ve vaší firmě. Tento program zahrnuje: testování, tréninky, podporu adaptace zaměstnanců, zaměstnanecké benefity, průzkumy spokojenosti, výstupní pohovory. |
E-docházka |
Elektronický docházkový systém je interaktivní digitální nástroj pro vedení jednoduché mzdové agendy a administraci docházky. Tento nástroj umožňuje uživateli prostřednictvím on-line přístupu sledovat docházkový formulář, výplatní pásku a rovněž i elektronickou fakturaci. |
Služba 24/7 |
Služba 24/7 umožňuje zastihnout nás, kdykoli potřebujete. Naši konzultanti jsou vám stále k dispozici a díky naší rychlé reakci dokážeme vyřešit jakoukoli nenadálou situaci. |
On-site řešení |
Zajistíme vám koordinátora, který bude jako součást vašeho týmu přímo řídit přidělené zaměstnance. Naši projektoví koordinátoři v reálném čase zabezpečí maximální efektivitu v souladu s vašimi interními procesy a potřebami. |
Inovace |
Prostor pro inovace nacházíme ve všech aspektech naší práce. Díky tvorbě nejlepších postupů a rozvoji technologií zlepšujeme výkonnost vašeho podnikání. Náš profesionální přístup a řešení pro zaměstnance na dočasné přidělení dlouhodobě patří k nejlepším na trhu a dále se rozvíjejí. |