Mzdy v IT narazily na strop, ubylo i benefitů. Vývoj v ČR kopíruje zahraničí
IT a telekomunikace léta patřily mezi vyvolené obory, kde si firmy zaměstnance přetahují a mzdy se dávají, jaké si kdo řekne. V roce 2022 se...
Specialista PPC se věnuje nastavování a vyhodnocování kampaní v některém z online inzertních systémů – především v systému vyhledávače Google, Google Adwords, a v českém prostředí také v systému vyhledávače Seznam.cz, Sklik. Vybírá vhodná klíčová slova, na která se inzeráty propagovaného produktu či služby mají zobrazovat, zajišťuje textaci inzerátů a neustále upravuje reklamní soustavu tak, aby vedla k co nejvíce konverzím na webových stránkách klienta.
Druhy pozic a platové ohodnocení
Nabízíme pozici specialista PPC, u které se průměrný plat pohybuje kolem 27 500 korun hrubého. Záleží ovšem na regionu a na délce praxe. PPC specialista, který má za sebou dobré výsledky a reference může pobírat nadprůměrný plat v řádech několika desítek tisíc korun. Jeho plat může mít i „výkonnostní“ motivační složku, která se odvíjí od výkonu inzertní online kampaně.
Specialista PPC – obvyklé požadavky
Proč dělat specialistu PPC?
Odborníci na internetový marketing jsou momentálně velice žádaní a klienti investují většinu svého marketingového rozpočtu právě do PPC inzerátů – tzv. placeného vyhledávání. Pokud nastoupíte do marketingové agentury, naučíte se nejen pracovat v inzertních systémech, ale získáte i širší vhled do internetového marketingu, který využijete i na jiných pozicích v oblasti marketingu a obchodu.
Zvažujete pozici specialisty PPC? Kontaktujte nás. Neustále hledáme vhodné kandidáty pro zajímavé projekty.
Zjistěte více informací o tom, proč se vyplatí hledat vysněnou práci přes personální agenturu. Máme pro vás navíc spoustu praktických tipů - třeba jak se připravit na pohovor a další rady v naší kariérní sekci.