Kontroluje a dohlíží na soulad činností a procesů společnosti s právními normami. Prověřuje a eliminuje možná rizika související s legalizací výnosů z trestné činnosti. Vyhodnocuje a kontroluje klientské operace.
Auditor je zodpovědný za účetní závěrky a konsolidované účetní závěrky. Kontroluje a řídí dodržování všeobecných závazných norem a právních předpisů. Vypracovává kontrolní zprávy, kontroluje účetní a hospodářské výkazy a kontroluje vnitropodnikové normy a předpisy. Vede svůj tým. Jedná s vedením společnosti.
Ve spolupráci se svým nadřízeným je zodpovědný za kontrolu účetních závěrek a konsolidované účetní závěrky. Kontroluje dodržování předpisů, vypracovává ke schválení svého nadřízeného kontrolní zprávy.
Má na starosti kontrolu obchodní stránky společnosti z pohledu financí. Dohlíží jak na projektové záležitosti, tak i na pravidelné činnosti. Spolupracuje s finančním kontrolorem a finančním manažerem.
Zodpovídá za ekonomické a finanční řízení společnosti. Vytváří finanční strategii v návaznosti na obchodní strategii společnosti. Stanovuje metriky, pomocí nichž kontinuálně monitoruje a vyhodnocuje naplňování vytyčených finančních cílů. Zodpovídá za rozpočty, reporting a controlling, ručí za správnost finančních výkazů. Komunikuje s externími partnery, s bankovními a finančními institucemi, s auditory a s úřady.
Dohlíží na správnost daňových přiznání a dané termíny. Sleduje aktuality v rámci daňové legislativy a optimalizuje procesy. Je zde i určitá zodpovědnost za fakturaci.
Je zodpovědný za dokončení daňových přiznání včetně souvisejících analýz pro kmenové a dceřiné společnosti. Zodpovídá za svůj tým daňových specialistů, spolupracuje s ostatními odděleními a vedením společnosti.
Je zodpovědný za aplikaci daňových zákonů, koordinaci daňových řízení a s tím souvisejících povinností. Má na starosti správnost daňových procesů a případně jejich aktualizaci. Je prostředníkem pro výklad daňových zákonů.
Je zodpovědný za fakturační agendu účetního oddělení. Vystavuje faktury, připravuje smlouvy, podílí se na vytváření nabídek a má na starosti také administrativní agendu. Spolupracuje s dalšími členy účetního oddělení.
Dohlíží na včasné a přesné vykazování finančních výsledků. Má na starosti provádění analýz a reportů na pravidelné či ad hoc.
Má na starosti tvorbu analýz zaměřených na výnosy, náklady, efektivnost produktu/divizí apod., vyhodnocování odchylek a komentáře ke zjištěným závěrům, řízení OPEX, CAPEX a celkově P&L. Je zodpovědný za tvorbu forecastů a prezentaci dat vedení společnosti. Komunikuje s ostatními odděleními společnosti ohledně získávání dat pro analýzy, sestavuje a vyhodnocuje rozpočty společnosti a projektů.
Má na starosti tvorbu analýz zaměřených na výnosy, náklady, efektivnost produktu/divizí apod., vyhodnocování odchylek a komentáře ke zjištěným závěrům. Spolupracuje při tvorbě forecastů, komunikuje s ostatními odděleními společnosti ohledně získávání dat pro analýzy a připravuje podklady pro rozpočet.
Připravuje plány pro jednotlivá oddělení společnosti, má na starosti monitoring a vyhodnocování rozpočtů oddělení, kontakt s příslušnými úřady a institucemi, implementaci a kontrolu plánovacích, reportingových a controllingových procesů.
Samostatně účtuje účetní operace za svěřené oblasti (dlouhodobý majetek, zásoby apod.), je zodpovědný za kontrolu náležitostí účetních dokladů a jejich evidenci, zajišťuje inventarizaci majetku a závazků, provádí měsíční kontroly, spolupracuje při účetních závěrkách. Připravuje podklady pro audit, spolupracuje na reportingu vrcholovému managementu/mateřské společnosti, spolupracuje s daňovým poradcem při zajišťování agendy některých daní.
Samostatně účtuje účetní operace za svěřené oblasti (primárně faktury přijaté a vydané, bankovní výpisy, pokladna apod.), je zodpovědný za kontrolu náležitostí účetních dokladů a jejich evidenci, zpracovává účetní doklady pro automatizované zpracování. Spolupracuje při inventarizaci majetku a závazků a provádění měsíčních kontrol. Spolupracuje při účetních závěrkách a přípravě podkladů pro audit.
Obdobně jako osobní bankéř se stará o portfolio klientů, případně má na starosti nové akvizice a vyhledávání příležitostí a rozvoje v rámci obchodních vztahů s klienty.
Spravuje portfolio VIP klientů, kde vztahy s klienty jsou tím nejcennějším. Buduje vztahy s VIP klientelou, vede účty, spravuje úvěry a konzultuje s klienty možnosti investování.
Má na starosti vytváření a úpravy metodiky účtování (popř. ve spolupráci s účetním metodikem), sestavení účetní závěrky, konsolidaci, řešení problematických účetních případů. Zpracovává účetní operace významné pro účetní jednotku, vede tým účetních, organizuje činnosti v účtárně. Připravuje a shromažďuje podklady pro audit, zajišťuje reporting vrcholovému managementu/mateřské společnosti, komunikuje a spolupracuje s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, banka, finanční úřad).
Je zodpovědný za vedení a motivaci účetního oddělení. Dohlíží a zodpovídá za veškeré zpracování účetních operací a za závěrkové práce. Úzce spolupracuje jak s vedením společnosti, tak i s hlavním účetním.
Je zodpovědný za auditorské zakázky u klientů společnosti ve spolupráci s auditorem. Vede tým svých asistentů auditu a rozvíjí je. Má na starosti jednání s klienty. Spolupracuje s daňovým oddělením.
Vede a motivuje fakturační tým. Zodpovídá za správné fakturační procesy a výkon firmy. Spolupracuje s hlavní účetní a managementem společnosti
Vede a motivuje členy týmu kontrolingového oddělení. Zodpovídá za všechny činnosti v rámci finanční kontroly a plánování a má na starosti zpracování rozpočtů a finančních plánů. To vše pak reportuje finančnímu manažerovi.
Je zodpovědný za komplexní vedení procesů řízení kreditního pojištění včetně přípravy požadovaných reportů, zajištění funkčnosti vytvořených systémů sledování pohledávek, zpracování pravidelných reportů o pohledávkách. Spolupracuje s ostatními odděleními (obchodní odd.) na sledování dlužníků, spolupracuje s pojišťovací společností a zajišťuje odškodnění.
Připravuje statutární účetní závěrky a související daňová přiznání, má zodpovědnost za identifikaci a snižování možnosti rizik v rámci účetnictví a za audit. Zajišťuje kontakt s finančními úřady (řešení problémů a dotazů).
Nastavuje a kontroluje mzdové procesy, vede tým mzdových specialistů, spolupracuje s účetním oddělením, reportuje vedení společnosti.
Vede mzdovou účetní agendu, připravuje měsíční závěrky, má na starosti reporting a přípravu podkladů pro audit.
Je zodpovědný za aktivní vyhledávání obchodních příležitostí, budování vztahů s klienty, správu a vedení svěřených klientských úvěrů, posuzování bonity klienta, zpracování úvěrových návrhů.
Má na starosti akvizici klientů, podporu stávajících i nových produktů a reporting vedení společnosti.
Má komplexní účetní znalosti a dokáže samostatně účtovat. Může poskytovat služby i více společnostem. Kooperuje s ostatními členy účetního oddělení.
Úvěrový analytik je zodpovědný za hodnocení úvěrových žádostí a následná doporučení zpracování na základě různých faktorů. Vytváří důkladné analýzy finančních informací, podkladů a dokumentů. Vyhodnocuje rizika a následně dává doporučení k úvěrovému případu.
Je zodpovědný za správu pohledávek klientů společnosti, identifikaci příchozích plateb a párování s fakturami. Pracuje s interním systémem – evidence, reporting.
Má na starosti zjišťování původu peněžních prostředků, zamezení zneužití informací, kontrolu náležitostí obchodních smluv, monitorování a analýzu interních změn, reporting.
Je zodpovědný za bankovní knihy v rámci interního účetního systému, spolupracuje při inventarizaci pokladen. Má na starosti správu pravidel a transakcí, spolupráci s účetním oddělením v rámci treasury projektů, komunikuje s bankami. Zajišťuje administrativní činnost v rámci nastavení platebních systémů.
Je součástí účetního týmu a zodpovídá za vymezenou účetní agendu. Spolupracuje s hlavní a samostatnou účetní.
Zpracovává účetní doklady (pohledávky/závazky), sestavuje účetní výkazy, vede evidenci. Na starosti má kontrolu správnosti faktur a komunikaci s klienty.
Vedoucí týmu účetních, který má na starosti zpracování účetní agendy dokladů – pohledávek a závazků.
Analyzuje investiční a peněžní toky, rozvíjí investiční strategii a má na starosti řízení a správu fondů. Aktivně vyhledává nové investiční příležitosti a úzce spolupracuje s vedením firmy.
Vyhodnocuje finanční dokumenty, ekonomické podmínky a potenciální klienty, aby společnostem pomohl určit míru rizika spojeného s přijetím konkrétního obchodního rozhodnutí.
Analyzuje investiční a peněžní toky, rozvíjí investiční strategii a má na starosti řízení a správu fondů. Aktivně vyhledává nové investiční příležitosti a úzce spolupracuje s vedením firmy. Může také řídit svůj tým investičních specialistů.
Likvidátor pojistných událostí prošetřuje škody, které utrpěli klienti pojišťoven, a zpracovává návrhy na jejich odškodnění. Přijímá a vyřizuje hlášení škod, navštěvuje místa pojistných událostí, určuje rozsah škod a posuzuje, jestli byly splněny podmínky pojistné smlouvy pro vyplacení odškodného.