« Zpět do rejstříku

Advokát (5 a více let zkušeností)

Je zapsaný v ČAK jako advokát a může již poskytovat samostatně právní poradenství klientům. Zastupuje klienty u soudních jednání. Akvíruje nové klienty. Může se zaměřit na určitou právní oblast nebo vést generální praxi. Mívá již stabilní klientelu, často si zakládá vlastní advokátní kancelář.

Advokát (0–5 let zkušeností)

Je zapsaný v ČAK jako advokát a může již poskytovat samostatně právní poradenství klientům. Zastupuje klienty u soudních jednání. Akvíruje nové klienty. Může se zaměřit na určitou právní oblast nebo vést generální praxi.

HR administrátor

Má na starosti administrativní podporu HR oddělení v podobě přípravy nástupních a výstupních dokumentů pro zaměstnance, plánování, evidence a vyhodnocování školení, evidence poskytovaných pracovních pomůcek. Tato pozice je bez podřízených.

HR Business Partner (3 a více let zkušeností)

Má na starosti podporu vyššího a středního managementu v HR otázkách, participuje na rozvoji pobočky/firmy/divize v oblasti strategických záležitostí týkajících HR, podílí se na outplacement programech, je zodpovědný za realizaci změn a přenastavení HR procesů. Má konzultantskou, poradenskou roli, často radí v otázkách pracovního práva. Zpravidla nevede tým.

HR Business Partner (0–3 roky zkušeností)

Konzultant pro management v otázkách HR procesů a legislativy. Má menší rozhodovací pravomoci než HR BP se zkušeností 3 roky a více. Participuje na diskuzi o změnách v HR procesech. Zpravidla nevede tým.

HR generalista

Je zodpovědný za celou personální agendu v menších a středních podnicích. Zodpovídá za nábor, rozvoj a trénink zaměstnanců, podílí se na přípravě systému mezd a benefitů, má na starost kompletní personální administrativu. Komunikuje napřímo s ředitelem společnosti a ostatními členy managementu.

HR manažer (5 a více let zkušeností)

Vede lokální HR oddělení (jedna země, ale zpravidla více poboček/závodů), má zodpovědnost za správnost veškerých HR procesů. Na starosti má implementaci změn v HR, vedení týmu a reporting HR řediteli případně generálnímu řediteli společnosti.

HR manažer (0–5 let zkušeností)

Je zodpovědný za HR v rámci dané organizace. Spolupracuje napříč firmou při řešení a plánování personálních otázek, má odpovědnost za implementaci legislativních změn do předpisů společnosti. Komunikuje s dotčenými úřady a externími dodavateli.

HR specialista

Role objevující se hlavně ve větších společnostech. Je zodpovědný jen za jednu část HR agendy, např. za nábor zaměstnanců, jejich adaptaci a zaškolení. Řeší veškerou související administrativu. Zajišťuje komunikaci mezi zaměstnanci a vedením firmy.

HR ředitel (10 a více let zkušeností)

Je zodpovědný za strategické řízení oddělení lidských zdrojů a vedení týmu podřízených. Je členem vrcholového managementu. Často se jedná o vedení HR v několika zemích či regionu (CEE, EMEA).

Koncipient (0–3 roky zkušeností)

Absolvent právnické fakulty vysoké školy. Je zodpovědný za tvorbu rešerší, studium související judikatury k případům, přípravu dokumentů a další administrativu. Může doprovázet advokáta u soudu a participovat na jednáních s klienty.

Manažer interního náboru

Má zodpovědnost za výběr a nábor zaměstnanců. Schvaluje spolupráci s externími dodavateli.

Manažer pro odměňování a benefity

Je zodpovědný za agendu odměňování a benefitů, participuje na strategickém rozhodování. Navrhuje a realizuje schválené změny, vybírá dodavatele, monitoruje rozpočet. Poskytuje podporu při stanovení odměn u nově vzniklých pozic. Sleduje trh a konkurenci v oblasti odměňování.

Náborář

Je zodpovědný za nábor, jeho koordinaci, inzerci, selekci životopisů a vedení pohovorů, popř. jen screening životopisů. Následně komunikuje výsledek výběru uchazečů manažerům společnosti.

Office manažer s angličtinou

Je zodpovědný za kompletní provoz kanceláře. Jeho agenda často zahrnuje vedení HR agendy, starost o vozový park a správu kanceláří nebo budov, Komunikuje s dodavateli, úřady, finančními institucemi, spravuje firemní dokumentaci (smlouvy atp.), může vystavovat faktury a spolupracovat s účetní. Vede podřízené (asistentky, recepční).

Osobní/výkonný asistent

Poskytuje kompletní administrativní podporu nadřízeného/ných: vedení kalendáře, organizace služebních cest, příprava a kontrola dokumentů či zápisů z jednání. Může doprovázet nadřízeného při služební cestě. Podpora může zahrnovat i pomoc s osobní agendou nadřízeného. Dle délky pracovních zkušeností se liší mzdové ohodnocení.

Podnikový právník

Zastřešuje právní agendu společnosti, navrhuje a schvaluje vnitřní směrnice, sleduje aktuality v oblasti práva a soulad vnitřních předpisů s platnou legislativou, zodpovídá za smlouvy a jejich právní formu. Koordinuje komunikaci s externími advokátními kancelářemi. Může vést tým. Dle délky pracovních zkušeností se liší mzdové ohodnocení.

Recepční (3 a více let zkušeností)

Má zodpovědnost za celkový chod recepce. Často je v roli vedoucí recepční, kdy vybírá a zaškoluje nové recepční, plánuje jim směny a provádí dohled.

Recepční (0–3 roky zkušeností)

Má zodpovědnost za uvítání návštěv, vyřizování korespondence, e–mailovou a telefonní komunikaci, správu zasedacích místností, objednávky kurýrů a taxi služeb a zajištění dalších jednoduchých ad hoc úkolů.

Specialista/koordinátor vzdělávání a rozvoje zaměstnanců

Má na starosti výběr dodavatelů, návrh plánů rozvoje, koordinaci školení. Sleduje dodržování zákonných školení. Monitoruje stanovený rozpočet.

Talent Sourcer

Je zodpovědný za vyhledávání správných profilů kandidátů pro danou společnost, oblast, pozici. Realizuje aktivní vyhledávání pasivních kandidátů na sociálních sítích a v jiných zdrojích. Spolupracuje s HR oddělením, kterého je členem.

Zmocněnec GDPR

Nazýván také jako Data Protection Officer. Monitoruje a dohlíží na soulad v oblasti zpracování osobních údajů, školení pracovníků a celkové řízení agendy interní ochrany dat.

IT náborář

Zaměřuje se především na nábor nových zaměstnanců v oblast IT.  Monitoruje situaci na pracovním trhu, navrhuje strategii reklamních náborových aktivit a stará se o denní reportování výsledků. Organizuje výběrová řízení, plánuje a vede pohovory a komunikuje s kandidáty během celého náborového procesu.